قیمت تلویزیون ال جی 75nano90 سایز 75 اینچ،دارای صفحه نمایش Ips
  • قالب وبلاگ
  • hillbilly.ir
  • https://goo-gl.su/X5vWvT
  • سایت تیتر نیوز
  • بانک اطلاعات اصناف

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و موبایل های هوش و آدرس genius-lar-headset.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 506
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

قیمت تلویزیون ال جی 75nano90 سایز 75 اینچ،دارای صفحه نمایش Ips

 

 

تلویزیون ال جی سی 1 برای استفاده های حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم کاملا مناسب است. تلویزیون ال جی 75NANO90 از محصولات بالا رده ال جی در سال 2020 می‌باشد که به فناوری نانوسل مجهز می‌باشد. حضور این فناوری منحصر به فرد باعث خاص شدنش نسبت به دیگر تلویزیون‌ها می‌شود زیرا حضور این فناوری باعث می‌شود تا تلویزیون از درخشندگی بالایی بهره ببرد و از این طریق تصاویری با درجه روشنایی بالا به همراه جزئیات ریز و دقیق در اختیار مخاطبین گذاشته می‌شود. LG Nano 90 با TruMotion 240 ارائه می شود که براساس نرخ تازه سازی بومی 120 هرتز است در حالی که LG Nano 80 با TruMotion 120 مبتنی بر نرخ تازه سازی بومی 60Hz ارائه می شود. TruMotion 240 فناوری حرکت پیشرفته تری است که می تواند تصاویر حرکتی روان تری را به خصوص هنگامی که از تلویزیون به عنوان مانیتور بازی خود استفاده می کنیم ، ارائه دهد.

مقایسه تلویزیون 75NANO90 و تلویزیون 86 اینچ 4k ال جی 2021 مدل 86qned90

✔️ تلویزیون نانوسل ال جی نانو 90 با رفرش ریت 100 هرتز و پشتیبانی از VRR و ALLM عملکردی عالی در گیمینگ دارد و بعد از OLED ها بهترین گزینه برای بازی می باشد. تلویزیون ال جی 75NANO90 این دستگاه دارای قابلیت صوتی ترکیبی و قابلیت LG Sound Sync است که به شما امکان می دهد کابل صدا را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل کرده و صدایی همزمان و همگام ایجاد کنید. شما می توانید صدای محیط را با قابلیت های Dolby Atmos و Dolby Digital که در تلویزیون تعبیه شده است ، تولید کنید.

یکی از مهترین ویژگی های یک تلویزیون توان خروجی آن است که پخش همزمان صدا و تصویر جذابیت خاصی را به تلویزیون می دهد. صدای این تلویزیون توسط سیستم صوتی 2.2 کاناله 40 وات می باشد که این میزان از خروجی نشان دهنده صدای با کیفیت این محصول است. تلویزیون ال جی مدل 75NANO90 از وجود فناوری فراگیر شدن صدا Ultra Surround بهره مند می‌باشد. ال جی به لطف فناوری فراگیر شدن صدا، صدای موجود در تمام بخش‌های مختلف سالن شما با سرعتی یکسان و کیفیتی مساوی تقسیم می‌کند. به این شیوه شما کاربران هنگام مشاهده محتویات خود حس واقعی حضور در سینما را تجربه می کنید.

کاربر می تواند به کمک این برنامه از طریق دستورات صوتی، دستیار صوتی گوگل و الکسا سایر لوازم خانگی که از اینترنت اشیاء پشتیبانی می کنند و به شبکه داخلی نیز متصل هستند را کنترل نماید. با استفاده از بلوتوث می توان به دیگر محصولا موجود در منزل متصل شد و آنها را مدیریت کرد. صفحه نمایش به کار رفته در این محصول 75 اینچ بوده که با داشتن صفحه نمایشی بزرگ به راحتی با دکوراسیون منزل شما ست می شود.

طراحی زیبای تلویزیون به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند با تمرکز بیشتری به تماشای تلویزیون بپردازد. در دو طرف این محصول پایه های زیبایی قرار گرفته که تلویزیون را نگه می دارد و از جنس پلاستیک درجه یک بوده و زیبایی بسیاری به آن بخشیده است. این تلویزیون 2021 توانسته با تکنولوژی های مدرن و امروزی همچون فناوری Billion Reach Color کیفیت رنگ ها را 64 برابر بیشتر از یک تلویزیون معمولی به نمایش بگذارد.

مزایای خرید تلویزیون ال جی 75nano90

صفحه نمایش تلویزیون ال جی 75 اینچ نانو 90 از نوع نانو سل با کیفیت 4k و با رزولیشن 2160×3840 میباشد و تصاویری زیبا و با کیفیت را به نمایش میگذارد. در این تلویزیون با به بکار گیری فناوری nano color رنگها به طور کامل از هم متمایز میشوند و شما رنگهای طبیعی را با وضوح بالا مشاهده مینمایید. کمپانی ال جی تلویزیون ال جی nano90 را در اندازه های 55 ،65 ، 75 و 86 روانه بازار کرده است بنابراین توانسته نسبتا اقشار مختلف جامعه را پوشش بدهد ، این تلویزیون به فناوری نانوسل مجهز است . تلویزیون نانوسل ال جی دارای سیستم صوتی 2.0 کاناله است و صدایی بسیار غنی را ارائه می دهد. با اتصال دو اسپیکر از طریق بلوتوث می توانید افکت های صدای فراگیر را داشته باشید؛ بیشتر در بازی های غرق شوید و یک فضای زنده را احساس کنید.

تکنولوژی هایی مانند Wide Color Gamut و Billion Rich Colors بدون وجود این پردازشگر توانایی نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را نداشتند. همچنین تکنولوژی های Image Enhancing و HDR Dynamic Tone Mapping نیز کیفیت محتوای HDR را از طریق این پردازشگر بهبود می دهند. علاوه بر موارد گفته شده تکنولوژی AI Picture و AI Brightness Control نیز به کمک پردازشگر قدرتمند ال جی و هوش مصنوعی آن یعنی Ai ThinQ کیفیت تصاویر را بهبود می بخشند.

تلویزیون Qled هوشمند 4k سامسونگ مدل 75q90t

شما می توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم های موردعلاقه خود بپردازید. علاوه بر این از دستیارهای صوتی جهت کنترل تلویزیون از طریق صدای کاربر پشتیبانی می شود. اطلاعات بیشتر از این تلویزیون فوق العاده را در مطلب “بررسی تخصصی تلویزیون ال جی CX” می توانید بخوانید. به وسیله پردازنده Alpha 7 gen 4 ارتقاء یافته و همچنین فناوری نانوسل باعث افزایش کیفیت رنگ های تلویزیون می شود. نانوسل نانو 90 با افزایش دامنه رنگی و همچنین درخشندگی بیشتر نسبت به OLED های ال جی یک نمایشگر عالی از ال جی در سال 2021 به شمار می آید. می توان از فناوری های تصویری پیشرفته تلویزیون نانو 90 ال جی به Billion REach Color و توانایی نمایش 100 درصدی رنگ ها اشاره کرد.

این فناوری جزئیات ریز و دقیق صداها را با وضوح بالا در اختیار کاربران می‌گذارد از این طریق بینندگان این امکان را خواهند داشت تا صداهایی غنی و بی عیب و نقصی را دریافت نمایند. ضخامت 71 میلی‌متری تلویزیون 75NANO90 حکایت از میزان باریک بودن این تلویزیون اسمارت دارد به علاوه باید گفت که نمایشگر این تلویزیون تخت و از نوع IPS LED می‌باشد که تصاویر را با بهترین حالت نمایش می‌دهد.

همچنین باید گفت پایه‌های دو شاخه‌ای در اطراف نمایشگر دیده می‌شوند که بدنه تلویزیون بر روی آن‌ها قرار گرفته است. در پشت تلویزیون نیز حضور درگاه‌های ارتباطی و منبع تغذیه به چشم می‌خورد. WebOS همچنین به فروشگاه محتوا و برنامه های LG متصل است تا به ما در اجرای برنامه های هوشمند اضافی در صفحه نمایش این تلویزیون کمک کند. شما می توانید هنگام تماشای فیلم یا برنامه مورد نظر خود درباره بازیگران و مکان هایی که در تلویزیون نمایش داده می شود حتی لباس هایی که بر تن بازیگران است بپرسید و آنها را در جا خریداری نمایید.

کیفیت تصویر

تلویزیون ال جی 75Nano90 دارای تکنولوژی Dolby Vision IQ و Dolby Atmos است. این دو تکنولوژی جزو بهترین فرمت ها و استاندارد های سینما می باشند و تجربه صوتی و تصویری فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهند. تکنولوژی Dolby Vision IQ در واقع همان تکنولوژی Dolby Vision می باشد با این تفاوت که میزان روشنایی صفحه نمایش، رنگ ها و کنتراست تصاویر با توجه به ژانر محتوا و شرایط نوری محیط تنظیم می شود. به این ترتیب شما در تمام طول شبانه روز و شرایط مختلف بهترین تجربه تصویری ممکن را در اختیار خواهید داشت. علاوه بر آن تکنولوژی Dolby Atmos صدای فراگیر و جذابی را تولید می کند و باعث می شود شما در صحنه غوطه ور شده و تماشای هر چیزی نهایت لذت را ببرید.

فیلم های کاملا نفس گیر را مشاهده کنید با استفاده از Dolby Vision IQ مزایای دالبی ویژن فراتر از HDR را دریافت کنید و روشنایی؛ رنگ و کنتراست صفحه راب ه صورت هوشمندانه بر حسب ژانر و شرایط محیطی تنظیم کنید. Dolby Atmos برای به حداکثر رساندن لذت از تمام محتوا, تجربه صوتی فراگیر را ارائه می دهد. تلویزیون NanoCell ال جی 75Nano90 دارای Input Lag بسیار پایینی است و برای بازی کردن کاملا مناسب است. این ویژگی باعث می شود شما در بازی ها به موقع عکس العمل نشان دهید و از سایر بازیکنان سریع تر باشید و امتیاز بیشتری بدست آورید. این موضوع بخصوص برای بازی های اکشن و سریع بسیار حیاتی است چرا که در صورت عدم وجود Input Lag پایین شما کنترل کامل و دقیقی در بازی نخواهید داشت و احتمال از دست دادن فرصت ها و خطا زیاد می شود. برگ و باد یک فروشگاه خرید آنلاین با نماد اعتماد الکترونیکی بوده که با تلاش و همکاری افراد زیادی در پنج زمینه مدیریت، تولید محتوا، فروش محصولات، تبلیغات و ارسال کالا فعالیت داشته و نام خود را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های موجود ثبت نموده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری و تکنولوژی، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی 65 nano90, قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰, تلویزیون ال جی 49sm8000, تلویزیون ال جی ارزان قیمت, تلویزیون ال جی nano95, بهترین مدل تلویزیون ال جی, قیمت جدیدترین تلویزیون ال جی 2021, مشخصات تلویزیون ال جی نانو ۸۶, تلویزیون ال ای دی ال جی, تلویزیون فورکی ال جی,
نویسنده : هایکا